Bannere si pagini de destinatie


Banner Design & landing pages

Un banner cu un design placut este o componenta critica a unei campanii publicitare de succes. Cu toate acestea, avand foarte multi utilizatori care se confrunta cu "orbire de bannere" este mai greu decat oricand ca bannerul tau publicitar sa fie remarcat. Un banner cu un design bun trebuie sa respecte o serie de reguli: un mesaj clar si bine scris, un design indraznet dar simplu, o buna utilizare a fonturilor si a culorilor si un mesaj puternic pentru a determina cititorul sa dea click.
In aceste conditii cea mai buna solutie este sa apelezi la o firma specializata in design bannere. O regula simpla a economiei de piata moderne este ca trebuie sa investesti bani daca vrei sa castigi bani. Astfel prin alocarea unei sume rezonabile se pot obtine efectele scontate din orice campanie de marketing.

Pagini de destinatie sau "landing page"

In marketingul online, landing pages sunt acele pagini web simple care apar atunci cand dai click pe rezultatul unei cautari intr-un motor de cautare sau pe o reclama online. Aceaste pagini de destinatie sunt pagini unde traficul este redirectionat pentru a solicita o anumita actiune sau un rezultat.
landing pages au de obicei un link provenit din social media, campanii prin email sau campanii marketing prin intermediul motoarelor de cautare si au rolul de a spori eficienta campaniilor publicitare. Scopul general al acestor pagini este de a transforma vizitatorii in potentiali clienti sau in cumparatori. Daca scopul este de a obtine potentiali clienti, pagina de destinatie va include o metoda de contact, de obicei un numar de telefon sau un formular de contact. Daca se doreste o vanzare, atunci landing page-ul va include un link pe care vizitatorii sa dea click si sa fie redirectionati catre cosul de cumparaturi. Prin analizarea activitatii generate de URL-ul folosit, marketerii pot obtine informatii importante despre succesul campaniei.

Banner Design & landing pages